4 טיפים לבחירת כיסוי הספה המושלם

בחירת כיסוי הספה המושלם יכולה להיות משימה מרתיעה. בדיוק לשם כך, הבאנו לכם את 4 הטיפים החשובים ביותר מפי המומחים שלנו שבאמצעותם תוכלו לבחור את הכיסוי האידיאלי כדי להגן על הספות שלכם ולשפר את האסתטיקה של חלל המגורים. 

מוכנים? בואו נתחיל
 ----------------------------------------------------

טיפ מספר 1 - 'הגודל קובע': מדידת הספה שלך להתאמה מושלמת

כך תמדדו את הספה שלכם למציאת הכיסוי המושלם

לפני שאתם מתאהבים בכיסוי ספה ודקה לפני שאתם מכניסים את פרטי האשראי, חיוני למדוד את הספה שלכם כדי להבטיח שאתם מקבלים את ההתאמה הנכונה לספה שלכם. כיסוי ספה במידות הנכונות יכול לגרום לספה הישנה להיראות חדשה לגמרי, אבל כיסוי לא טוב יכול לגרום לה להיראות גרוע יותר מבעבר. לכן, קחו את הזמן כדי למדוד את הספה שלכם במדויק.
התחילו על ידי מדידת אורך הספה מזרוע לזרוע. לאחר מכן, מדדו את עומק הספה מגב המושב לחזית הספה. הקפידו למדוד גם את גובה הספה שלכם מהרצפה ועד לראש הכריות. מידות אלו יעזרו לכם למצוא את ההתאמה המושלמת של כיסוי הספה לספה שלכם.
חשוב לא פחות להסתכל על צורת הספה. אם לספה שלכם יש צורה או עיצוב ייחודיים, ייתכן שיהיה עליכם לבצע מדידות נוספות. לדוגמה, אם לספה שלכם יש זרועות מעוקלות או כיסא בצורה לא רגילה, תצטרכו למדוד אזורים אלה בנפרד כדי להבטיח שתקבלו התאמה מושלמת.
בעת מדידת הספה שלכם, אל תשכחו לקחת בחשבון את הכריות שנחות על הספה. אם אתם מתכננים לכסות את הכריות שלכם באותו בד כמו כיסוי הספה, תצטרך למדוד גם אותם. זה יעזור לכם לקבוע כמה כיסויים תצטרכו לרכוש.
לאחר שמדדתם את הספות / כריות שלכם - ודאו שהמידות מתאימות לכיסויים שאתם צופים בהם באתרים בהם אתם גולשים. באתר שלנו לצד כל מוצר תופיע טבלת מידות שתעזור לכם להבין האם כיסוי הספה מתאים לספה שלכם או לא.

טיפ מספר 2 - שיקולים חומריים: איזה בד מתאים לצרכים שלכם?

 בדים לכיסוי ספה

החומר של כיסוי הספה יכול להשפיע באופן משמעותי על העמידות, הנוחות והמראה שלה. לכן, כדאי לשקול היטב את החומר לפני ביצוע הרכישה. ישנם חומרים שונים לבחירה, כל אחד עם היתרונות והחסרונות הייחודיים לו.
כותנה היא אחד החומרים הפופולריים ביותר לכיסויי ספות. זה רך, נוח וקל לניקוי. עם זאת, כותנה נוטה להתקמט ועשויה לדרוש גיהוץ לאחר הכביסה. פוליאסטר הוא בחירה פופולרית נוספת. זה עמיד בפני קמטים וקל לטפל בו. עם זאת, ייתכן שהוא לא יהיה נוח כמו כותנה.
אם יש לכם חיות מחמד או ילדים, אולי תרצו לשקול כיסוי ספה עשוי ממיקרופייבר או תערובת של פוליאסטר וספנדקס. חומרים אלו עמידים בפני כתמים וקלים לניקוי. הם יכולים גם לעמוד בפני בלאי של חיות מחמד וילדים.
למראה ותחושה יוקרתיים יותר, כדאי לשקול כיסוי ספה עשוי קטיפה או שניל. חומרים אלו רכים למגע ויכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לכל חדר. עם זאת, הם עשויים לדרוש תחזוקה רבה יותר מחומרים אחרים וייתכן שלא יהיו עמידים באותה מידה.
ואם אתם מחפשים בד שיהיה עמיד בפני כל התרחישים וגם ייתן מראה מרענן למושבים שלכם, בד ג'קארד יכול להיות התאמה מושלמת עבורכם.

טיפ מספר 3 - צבע זה הכל: איך בוחרים את הצבע והדוגמה הנכונים?

צבע לכיסוי ספה

בחירת הצבע והדוגמה הנכונים לכיסוי הספה שלכם היא חיונית כדי להבטיח שהוא ישלים את עיצוב הבית הכללי. הנה כמה טיפים לבחירת הצבע והדוגמה הנכונים לכיסוי הספה שלכם:

 

מהי ערכת הצבעים הקיימת בבית:
התחילו בערכת הצבעים הקיימת של חדר השינה או הסלון שלכם (תלוי היכן נמצאת הספה). באופן אידיאלי, אתם רוצים שכיסוי הספה שלכם ישלים את צבעי הקירות, הווילונות והרהיטים האחרים. אם יש לכם ערכת צבעים ניטרלית, אתם יכולים להוסיף פופ של צבע עם כיסוי ספה בהיר. לחלופין, אם יש לכם ערכת צבעים נועזת, ייתכן שתרצו לבחור כיסוי ספה ניטרלי כדי לאזן את החדר.

 

בחרו דוגמה:
אם אתם רוצים להוסיף קצת עניין וחיים לחדר, שקלו לבחור כיסוי ספה מעוצב. ישנן דוגמאות שונות לבחירה, כולל פסים, פרחים והדפסים גיאומטריים. זכרו שדפוס מודגש עשוי להשתלט על חדר קטן, בעוד שדפוס עדין עלול ללכת לאיבוד בחדר גדול.

 

קחו בחשבון את העמידות:
אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, אולי כדאי שתבחרו בכיסוי ספה בצבע או בדוגמה כהה יותר. זה יעזור להסתיר כתמים או תקריות נוזלים שנשפכו. מצד שני, אם יש לכם אזור עם תנועה נמוכה, אתם יכולים לבחור צבע או דוגמה בהירים יותר.

 

בדקו את זה:
לפני קבלת החלטה סופית, מומלץ לבדוק צבעים ודפוסים שונים. אתם יכולים לעשות זאת על ידי הזמנת דוגמיות או ביקור בחנות כדי לראות את הבדים באופן אישי. זה ייתן לכם מושג טוב יותר כיצד ייראה כיסוי הספה בחדר שלכם.

  

טיפ מספר 4 - סגנון ופונקציונליות: האם אתם צריכים כיסוי מלא או חלקי?

 סוג כיסוי ספה

כשזה מגיע לבחירת כיסוי ספה, אתם גם צריכים להחליט אם אתם רוצים כיסוי מלא או חלקי. לכל אפשרות יש את היתרונות שלה, והאופציה המתאימה לכם תהיה תלויה בצרכים ובהעדפות שלכם.
כיסוי מלא הוא פתרון קבוע יותר המכסה את הספה שלכם לחלוטין. זה יכול להיות מותאם אישית כדי להתאים לספה ונותן לה מראה מחויט ומצוחצח. ניתן גם להסיר ולכבס כיסויים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור משפחות עם ילדים או חיות מחמד. הם זמינים במגוון בדים, צבעים ודוגמאות, ומאפשרים לכם לבחור אחד שמשלים את עיצוב הבית.
מצד שני, כיסוי חלקי היא אפשרות סתמית יותר שמוסיפה שכבת הגנה לספה שלכם. זוהי פיסת בד שמונחת על הספה, במקום לכסות אותה לחלוטין. גם כיסוי חלקי זמין בחומרים שונים, כולל כותנה, צמר, ג'קארד ועוד, והן דרך מצוינת להוסיף מרקם וצבע לחדר שלא דורש הגנה מלאה. ניתן גם להסיר ולכבס אותם בקלות, מה שהופך אותם לבחירה מעשית עבור משפחות.
כשאתם מחליטים אם לבחור כיסוי מלא או חלקי, שקלו את אורח החיים שלכם ואת כמות השימוש שהספה שלכם מקבלת. אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, כיסוי מלא עשוי להיות האפשרות הטובה יותר מכיוון שהוא מספק יותר הגנה וניתן לנקות אותו בקלות. אם אתם רוצים להוסיף צבע או מרקם לספה שלכם, כיסוי חלקי עשוי להיות בחירה טובה יותר.

 

לסיכום, מציאת כיסוי הספה המושלם כרוכה בגורמים כמו גודל, חומר, צבע וסגנון, כמו גם טיפול בכיסוי כדי להבטיח את אורך חייו. על ידי ביצוע 4 הטיפים האלה, תוכלו לבחור כיסוי שישלים את הבית שלכם וישמור על הספה במצב מעולה.

אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים איזה כיסוי ספה יתאים לספה שלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, לשלוח לנו את תמונות הספה שלכם ואת חלל החדר, וצוות המומחים שלנו יעשה את מירב המאמצים כדי להתאים לכם את הכיסוי המושלם.